Beiträge von Sankt Peter im Thema „Shogun - Probleme mit dem Spielplan?“

    Ups - richtig! Wer lesen kann ist klar im Vorteil!


    Muß mir mal mein Shogun anschauen...


    Also meine Player boards schienen ok zu sein - Glück gehabt. Hatte mir damals Shogun bei Toys'r'us gekauft - war wahrscheinlich keine der ersten Prints...

    Ups - richtig! Wer lesen kann ist klar im Vorteil!


    Muß mir mal mein Shogun anschauen...


    Also meine Player boards schienen ok zu sein - Glück gehabt. Hatte mir damals Shogun bei Toys'r'us gekauft - war wahrscheinlich keine der ersten Prints...

    Die Neuauflage von Wallenstein - Shogun - soll wohl teilweise problembehaftete Spielpläne aufweisen. Auf der Seite von RioGrandeGames findet man hierzu folgende Meldung:


    Zitat


    Problems with "Shogun"


    Several people have reported problems with Shogun player boards warping. The printer has acknowledged the problem and has (finally!) produced replacement boards - it took two attempts to get the boards right, but now they are done and ready to ship! If you have warped player boards in your game, please send an email to RioGames@aol.com with a note and your address. I will forward these to the printer who will send out replacement boards. I apologize for the problem and appreciate your patience as this process hs taken longer than we hoped.


    Also, wer Probleme mit dem Spielplan hat, kann sie per email leicht beheben.

    Die Neuauflage von Wallenstein - Shogun - soll wohl teilweise problembehaftete Spielpläne aufweisen. Auf der Seite von RioGrandeGames findet man hierzu folgende Meldung:


    Zitat


    Problems with "Shogun"


    Several people have reported problems with Shogun player boards warping. The printer has acknowledged the problem and has (finally!) produced replacement boards - it took two attempts to get the boards right, but now they are done and ready to ship! If you have warped player boards in your game, please send an email to RioGames@aol.com with a note and your address. I will forward these to the printer who will send out replacement boards. I apologize for the problem and appreciate your patience as this process hs taken longer than we hoped.


    Also, wer Probleme mit dem Spielplan hat, kann sie per email leicht beheben.